යාළුවනේ , මට හැදුනු අර ලෙඩේ නම තමයි SEPSIS කියන්නෙ. ඒකෙ තේරුමට අනුව මේකෙ කියලා තියෙන ලක්ෂණ ඔක්කොම මට දැනුනා.
වෙවුලිල්ල , ශාරීරික අපහසුතාවය , සුදුමැලි වීම , නිදිමත වුණාට නින්ද යන්නෙ නැති බව , තමා මරණාසන්න බවට හැඟීම සහ හුස්ම ගැනීමේ අපහසුතාවය කියන ඔක්කොම මට තිබුණා.
මේක නිකන් කොවිඩ් වගේ තමයි. ඉක්මණට පැතිරෙනවා. ඒ නිසා හැමෝම පුළුවන් තරම් මේකෙන් පරිස්සම් වෙන්න බලන්න. ළාවට වගේ හෙම්බිරිස්සාවක සලකුණු තිබ්බත් බේත් ගන්න. සෙම නරක් වුණාම අමාරුයි ගොඩක්. මටත් මේ ලෙඩේ ගොඩක් අමාරු වුනේ ඒකයි.හැමෝම පන්ති එහෙම යනකොට මාස්ක් එකක් අනිවාර්යයෙන්ම පාවිච්චි කරන්න. ඒ වගේම ළාවට වගේ හරි හෙම්බිරිස්සාව තිබ්බ නම් ඉක්මණටම Antibiotics පාවිච්චි කරලා සෙම ලෙෆ්ට් කරන්න.
මේක පුළුවන් තරම් share කරලා ඔයාලගෙ යාළුවොන් වත් මේ ගැන දැනුවත් කරන්න. ඒ වගේම මගේ අත්දැකීම ගැන දැනගන්න ඕන නම් පළවෙනි Comment එකත් බලන්න !

